Monday, May 11, 2009

~Bercampur baur~

Salam....

8 Mei -
Keputusan SLTP ke Oversea keluar.. dan aku xdpt... mmg dah agak dah xdpt..uhuhu.. Thanks to EZ coz tolong check kan... well, mula2 mmg xsedey..rs biasa2 jer.. lately, bile teringat, aku sedey lah pulak.
.. tp xde rezeki ke oversea kan..nak bt camne... Now, aku rs aku nak keje jer terus..kumpul duit, nak kahwin, nak beli kete, nak beli rumah... Uhuhuhu...

10 Mei -
Mother's Day.. S
elamat Hari Ibu buat Mak Tercinta.. Sayang Mak sgt2!!! U r da BEST Mum...

11 Mei -
Adik aku, Fatin ke matrik Tangkak... semoga berjaya dik.... Be the Best k...


24 Mei -
Majlis yang di tunggu... Majlis Merisik dan Majlis Pertunangan~ sgt suka.. hehe~~


Lain-lain - gaji bulan 4 lambat masuk lagi..uhuhu...

Note: sekarang jiwa aku ni ngah kacau bilau..seyes.. nak kata happy,happy jugak. nak kata sedey, pun sedey jugak... bile org serius, aku main2.. bile org tu dah kecik ati, br aku terhegeh2 nak serius... dari perasaan org tu 100% terus jadi 0% semuanya gara2 aku... nak kata xmatang, aku dah cukup matang utk pikir kan hal itu... HuargggHHHHH.... kenapa aku macam ni????

.............. :'( .............. :) .................



~silent Scream~



~ Big Smile~

Wasalam.........


3 comments:

bayu said...

dura..keep up okey..ad lg rezeki kat tmpt len..usaha doa tawakal.. learn from the past..

.:dura:. said...

to bayu: InsyALLAH, dura xprnh nak give up dlm cr keje... cuma sometimes ada skit terasa putus asa..uhuhu..

payarumput21 said...

Salam Dura...

Hmmm.. macam tau.. macam tak tau... apa2 pun.. bertahan la yea..

:)