Tuesday, April 14, 2009

.:Interview:.

Salam,

Aku rs baru jew lepas azab menjawab soalan2 killer interview SLTP... And last monday, dpt satu lagi surat dari SPA utk menghadiri peperiksaan khas dan temu duga bagi mengikuti latihan separa perubatan...
Ada 2 jawatan yang di tawar kan... 1. PEMBANTU FARMASI PELATIH 2. JURURAWAT PERGIGIAN PELATIH
So, temu duga and peperiksaan khas ni akan berlangsung pada 22 April 2009 pukul 8.00 pagi bertempat di pejabat kesihatan daerah Jasin..

Aku bersyukur sgt2, sbb dpt tawaran interview ni... sebabnya aku nak sgt berkhidmat di bawah Kementerian Kesihatan Malaysia. Tapi, bile nak hadiri interview ni, aku cuak sgt2.. bukan nyer aku xbiasa gie interview sebelum ni, boleh di katakan bnyk jugak lah interview yang aku dah pergi... dari interview kerje smp lah interview further study.. tp tah lah, aku masih rasa cuak.. atao mungkin aku 'trauma' kot.. sbb setiap kali aku gie interview mesti xdpt... uhuhu xde rezeki lg kan, redha lah... atao mungkin aku takut tak dpt bt yang terbaik... ngee..ngee..

apa2 pun, korang tolong doakan aku berjaya dalam apa jua aku ceburi... Amin..

note 1: aku rindu Arau...uhuhu..
note 2: bile nak gemuk ni?? ngee..ngee..

Wasalam...

4 comments:

wanieweng said...

hey dura!
lame x visit anda. sory :P

wahhhh interbiu yaa??
misi, tolon saye!
hehe

wehh bgs laa jdk nurse.
ley p oversea. arab.
gaji byk woooo :D

.:dura:. said...

hye weng..
wei aku xnak jd misi lah..
aku nak jd pharmacist...
impian aku sejak after SPM...
hehe..
owh oversea Arab tu kat Gaza ke??
hehe..ok gak bantu org Islam disana..

wanieweng said...

hehehe
arab kat mekah-madinah jedah ke
ARAB la!
doink doink

mak aku kije sane..
hehehe

.:dura:. said...

aku tao lah ARAB tu kat mn wahai weng.. saje jer..hehe..

owh mak kamu keje di sana ye??
jauh tu...