Showing posts with label me blog. Show all posts
Showing posts with label me blog. Show all posts

Tuesday, April 28, 2009

"Tag" ~Zaman Kanak-kanak~

Salam....
Kene tag lagi.. ahaha.. So, dgn ikhlasnya aku bt tag ini... XD


1. Nyatakan siapa yang telah mengetag anda..

siapa lagi klu bukan kawan aku seorang ini.. FARHANA..

2. Letakkan gambar anda di zaman kanak-kanak yang paling anda suka.. Sebanyak yang anda suka dan nyatakan umur anda di dalam foto itu..



...umur time ni, rasanyer belum setahun kot... XD

3. Senaraikan LIMA kejadian menarik untuk dikongsikan sewaktu anda kecil (kemalangan, perkara memalukan dan sebagainya)

- umur 6 thn, kene operation kat kepala...kesian kat aku sbb x dpt hbskan tadika..uhuhu.
- umur 8 thn, aku dmm sgt teruk tp still gie sekolah, last2 muntah dlm kelas...
sgt memalukan.. XD
- umur 10 thn, br pandai naik basikal..:P Lps tu jatuh basikal..pergh..sgt sakit...
- umur 12 thn, xbrape pandai math, smp cikgu math tolak kepala aku kat blackboard, tp UPSR dpt math dpt A tao... (cikgu, xsia-sia lah tolak kepala saya..:P)
- time umur 11 thn, dpt hadiah untuk subjek BM...bangga skit je... ahaha.. aku low profile jer... :P

4. Apa nama panggilan anda semasa kecil..

Family panggil saya "Anis"..
(family jer boleh panggil panggilan ni, korang kene gak panggil aku sama ada du, dura, durani, atao dudu)

5. Tag 10 kawan blog anda..

uish...ramai sgt2 ni...rasanyer semua nak bt kan tag ni?? kan2?? so apa lagi..buat lah..hehe.. XD
aku tag semua org..tp xnak mention nama...

ok, settle.....
wasalam.........
daa~~~


Friday, March 27, 2009

.:masih di sini:.

Salam....


Saya masih di sini...x kemana2 pun..cuma malas nak updated jew..hehe...

Akan di updated dlm masa terdekat ni... InsyAllah...


...Si kucing yg tetiba interframe muka dia time aku bz take picture landscape...
wasalam... :P

Thursday, August 21, 2008

my friendster blog

salam,

belum lagi nak berblogging kat blogspot ni...

so just visit my blog sedia ada dulu:

http://strawberrieshortcakes.blogs.friendster.com/duras_blog/

hope enjoy it~