Showing posts with label tag. Show all posts
Showing posts with label tag. Show all posts

Tuesday, April 28, 2009

"Tag" ~Zaman Kanak-kanak~

Salam....
Kene tag lagi.. ahaha.. So, dgn ikhlasnya aku bt tag ini... XD


1. Nyatakan siapa yang telah mengetag anda..

siapa lagi klu bukan kawan aku seorang ini.. FARHANA..

2. Letakkan gambar anda di zaman kanak-kanak yang paling anda suka.. Sebanyak yang anda suka dan nyatakan umur anda di dalam foto itu..



...umur time ni, rasanyer belum setahun kot... XD

3. Senaraikan LIMA kejadian menarik untuk dikongsikan sewaktu anda kecil (kemalangan, perkara memalukan dan sebagainya)

- umur 6 thn, kene operation kat kepala...kesian kat aku sbb x dpt hbskan tadika..uhuhu.
- umur 8 thn, aku dmm sgt teruk tp still gie sekolah, last2 muntah dlm kelas...
sgt memalukan.. XD
- umur 10 thn, br pandai naik basikal..:P Lps tu jatuh basikal..pergh..sgt sakit...
- umur 12 thn, xbrape pandai math, smp cikgu math tolak kepala aku kat blackboard, tp UPSR dpt math dpt A tao... (cikgu, xsia-sia lah tolak kepala saya..:P)
- time umur 11 thn, dpt hadiah untuk subjek BM...bangga skit je... ahaha.. aku low profile jer... :P

4. Apa nama panggilan anda semasa kecil..

Family panggil saya "Anis"..
(family jer boleh panggil panggilan ni, korang kene gak panggil aku sama ada du, dura, durani, atao dudu)

5. Tag 10 kawan blog anda..

uish...ramai sgt2 ni...rasanyer semua nak bt kan tag ni?? kan2?? so apa lagi..buat lah..hehe.. XD
aku tag semua org..tp xnak mention nama...

ok, settle.....
wasalam.........
daa~~~


Friday, April 17, 2009

TAG from FARHANA


Salam,

My old buddy from SMK Tinggi Perempuan Melaka telah menge'tag' daku... hehe..

My old buddy ni nama dia FARHANA, dulu2 time kat sekolah kitaorng agak rapat jugak lah... kenangan yang x boleh bla which I still remember untill now is kitaorng kan dulu kan... minat Wan Kamarudin Wan Ibrahim, ala yang pengacara Edisi Siasat kat NTV7...Yang femes dgn word "Apa Kejadahnye.."... Ha, kitaorng berdua mmg minat sgt kat Wan Kamarudin ni... hehe.. sengal jew kan2... tp tu dulu lah, waktu Form 5... Kini, cik Farhana aku ni kembali dengan buah tangan.... so, aku dengan perasaan berkobar2nya melakukan TAG anda...




...Wan Kamarudin wif someone which I really dunno who..ngee~ngee~ ...

P/s for Farhana: Aku klu aku ingat ko, mesti ingat Wan Kamarudin..LOL... :P





1) Anda perlu printscreen wallpaper anda yang tengah guna skunk jangan tipu2 ek tak suke..


Jawapan: emmm, slalu sgt tukar2 wallpaper..ngee..ngee.. tp ni lah wallpaper yg digunakan for this moment...





2) Bagi tau nape anda suke wallpaper anda ituhh..


Jawapan: sbbnyer saya sgt suka wallpaper ni utk waktu ini, nnt dah xsuka tukar wallpaper lain.. hehe.. (aku yg cepat bosan...:P)

3) Tag 10 people


Jawapan :

1. De-Trio (Syah, Gee, Zila) :sowy terpaksa tag korang even aku tao korng bz ngah study week nak final exam... :)
2. Mr.Ez. (Bdk SLTP) : ahaha, aku tgk ko dah lama x update blog, so bt lah tag ni ye.. :P
3. Sape2 yang rasa nak buat, buat lah... xkisah pon...

4) That's all

Jawapan: Daa~~

Wasalam...

Monday, January 12, 2009

Tagged by weng .:10 perkara ttg saya:.


salam...


10 perkara tentang org yang tag saya. Nama dia kan.. Wanie Weng a.k.a Nurhazwani...
dia member aku time study kat UiTM Araw...
dia bdk course dip.account information system (DAIS) *tp ni dulu la, skrang dia further study 1st degree kat mana tah..x tao :P*
dia jugak seorng Tennis Craze...
dia org ke-2 tag aku dlm dunia blog ni...ahaha...


1) Nama: Nurhazwani @ wanie @ c comel @ c ba
ek hati @ budak baek *oh terperasan di situ*
2) Pelupa. Serius ni...

3) Cepat berubah - hari ni benci giler driving, esk rase nak msk F1 pulak. (
contoh lerr) camane ni :'(
4) Easy - easily excited, easily bored. Easily laugh, easily cry.
5) Suka berkawan :D
6) Suka buat2 tak tahu - selalu tau org tu ade niat lain tp suka buat2 tak tahu. Nak tgk sejauh mane org tu nak gunakan kite etc..

7) Sangat sangat sayang ayah saye!

8) Saye tak keluar malam atau balik malam.
Kan dah kate saye baik! lol
9) Seorang yg cintakan alam sekitar, suka involve dgn kelab2 remaja, volunteer work, pembangunan etc.
wah!
10) Suke sports tapi sangat benci RAGBI!


Tentang miss dudu plak....:


1. Love a new gadget...
namun hanya mampu berasa kagum sbb x mampu nak memiliki.. :(




2. Tak suka atao geli gile dengan menatang "GECKO"
("GECKO" adalah word dlm bhs jepun, klu nak tao amende menatang ni, cr sendiri maksudnya sbb saye geli nak sebut and tulis )

3. Sgt jujur...x pandai nak menipu
(dgn parent selalunya... anak yg baikkan?? ahaha...)

4. Sgt suka makan.... yg sedap2 je.. :P

5. x pernah naik plane.. kesiannye saye...

6. Suka berangan....:P

7. x leh nak drive slow klu tgh rushing...ish,bahaya2...

8. Relax je klu ngah nervous...

9. Cepat bosan...

10. Suka sukan yang Extreme.. (cth: budgee jumping, Rappelling... syok ooo)



Wasalam...